این پست استثنائاً *شر نیس. آدم باشید توجه کنید.

به طور اتفاقی میان وبگردی‌هام برخوردم به نقل قول جعلی‌ای که باعث شد این پستو بنویسم.
با کمی تغییر نگارشی از وبلاگ یادداشتهای یک بسته ماکارونی:
دکتر دراوزیو وارلا برنده جایزه نوبل پزشکی برزیلی می گوید: "در دنیای کنونی سرمایه گذاری برای داروهای تقویت قوای جنسی مردان و سیلیکون برای بزرگ کردن سینه‌های زنان، پنج برابر سرمایه‌گذاری برای درمان آلزایمر است. تا چند سال دیگر با پیرزنانی با سینه‌های بزرگ و پیرمردانی با آلت‌های سفت روبرو خواهیم شد که هیچکدام بیاد ندارند که از اینها چه استفاده‌ای می‌شود کرد."
اسکپتیکال بات رایت
پ.ن.الف ـ دکتر Drauzio Varella یک پزشک و نویسنده‌ی فعال برزیلی‌ست اما هرگز جزو برندگان نوبل پزشکی نبوده.
پ.ن.ب ـ این نقل قول تنها طبق شایعات رسانه‌های غیررسمی مثل فیس بوک از زبان دکتر وارلا روایت شده. وی در تاریخ 25 فوریه‌ی سال 2009 در روزنامه‌ی Folha de S. Paulo این نقل قول را رسماً تکذیب کرده است.
پ.ن.ج ـ با این حال نقل قول هر کسی که باشد غمگین است و گذشته از تخمین یا داده‌ی آماری‌اش به حق. گرچه با ته‌مایه طنزی تلخ.
پ.ن.د ـ مقایسه کنید تعدّد و میزان سرمایه‌ی صرف شده و شونده جهت تبلیغات رسانه‌ای برای فروش داروهای تقویت فیلان و حجم‌دهندگی بهمان و تنگ‌کنندگی بیسار و چاقی و لاغری و فرم‌دهنگی و بزرگ و کوچک‌کنندگی این‌ور و اون‌ور رو با مثلاً مثلاً تبلیغ برای همیاری جهت کمک به مبتلایان به سرطان خون ـ لااقل رسانه‌های خودمون.
پ.ن.هـ ـ قوای جنسی و اصلاحات ظاهری برای ارتقا زیبایی نسبی هم در جایگاه خودش اهمیت دارد. گاهی حتی ربط مستقیم به سلامتی جسمی بدن و نیاز ضروری به درمان دارد و گاهی مشکلات، کمبود و نبود این توانائی‌ها یا امکانات می‌تواند منجر به بروز مشکلات روحی و در پی‌ش باز مشکلات جسمی دیگر بشود ـ که اینها علت و معلول هم‌اند ـ و در نتیجه عواقب جامعه‌شناختی ناخوشی به همراه بیاورد اما . . . 


آهنگ "امشب" ِ شهرام در همین رابطه ! من دوسِش داشتم شاید شما هم.