صدام

کل اون یادگار دوستو همونجوری درب و داغون، با صدای فندک اولش و با حجم کم گذاشتم براتون. در یه فایل جداگانه یه تیکه‌ی وسطشم بابی اونوقتا که حوصله داشت و به من لطف بسیار روش موسیقی متن یکی از آهنگای شادمهرو با پیانو زده بود که اونم گذاشتم گوش کنید. برای تو که در بندی شاهین رو هم؛ برای کسری که بضی از شماها اگه یادتون نرفته باشه میشناسیدش و برای مجید و مریم و عسل و مهدی که شماها احیاناً نمیشناسیدشون، و برای همه بقیه‌ای که ـ شوما رو نمیگم ـ ولی لاقل جای من یکی الان، در بندن! این "تو شبیه برادرم هستی"ِ یغما رو هم قدیما برای مهدی خونده بودم ولی مع‌الاسف گمش کردم فلذا دوباره میخونم میذارم گوشش کنید. اون سال نو سال فیلان حامد ابراهیم‌پورم میخواستم براتون بخونم ولی نمیخونم. نمیتونم. در هوایش بیقرام، خنک آن دم و گر صبر دل از تو هست و گر نیستم میخونم براتون. یکی از شعرای جنتی‌عطایی و چن تایی از حسین منزوی، شاملو، حمید مصدق و اَمدرضا احمدی هم هست که قولشو دادم و فراموش نکردم میخونم میذارمشون براتون.  بعد صفحه‌ی صدامو حذف میکنم و زیاد حرف نخواهم زد مگر مناسبت یا دلیل موجهی باشد و یا سفارش مؤکدی. مخلص.