#زن‌_زندگی‌_آزادی‌ #مهسا_امینی #گه‌خوری‌های‌انسیه‌خزعلی

پیشناهاد کرده دخترای بدحجابو به عقد منقطع روحانیون دربیارن! من نمی‌دونم والا اینا شیر چه موجودی رو خوردن انقدر وقیحن! قدیم جاکشم یه حجب و حیایی داشت، اینا هیچی ندارن واقعاً. چیه؟ خب این حرفی که میزنه علناً جاکشیه برای طلاب دیگه! مگه غیر از اینه؟؟؟؟
حالا ولی گذشته از اینکه ایشون گه‌خوری بسیار بزرگی کرده و فکر کرده همه مثل پدر خودشن که اینو توو پونزده شونزده سالگی معلوم نیس به چه قیمتی زیرخواب ممدرضارضازاده کرده. 
اما چون که اینا در تمام این دوران از بلاهایی که همیشه سر ما آوردن و میارن لذت بردن و میبرن، میخوام اینو براتون تعریف کنم که بدونن اولاً حتی اگه عمرشون قد میداد و زورشون میرسید همچین قانونیم وضع میکردن باز هم ما پیروز میدان میبودیم و همه روحانیونو دونه به دونه به حول و قوه الهی ابتر میکردیم و ثانیاً درسته که ما مثل اینا وحشی و قسی‌القلب و جانی نیستیم ولی فکر میکنم از تصورش لذت ببرید. اشکال نداره خانوما بدون عذاب وجدان لذت ببرید. اگرم لازم بود به اندازه وارد میکنیم تا بعد از اتفاق عمل هم باز و با هم لذت ببریم. آقایونم حق اعتراض ندارن. هیچ ظلمی قرار نیست علیه جنس مذکر صورت بگیره که جبهه بگیرید. مگر اینکه متجاوز باشید و قصد همچین غلطایی رو داشته باشید که خب در اون حالت جسارتاً نه تنها حرفتون کوچکترین ارزشی نداره، آلتتونم کوچکترین حقی برای ادامه وجود نداره :)))) 
ببینید خانومای خوشکلم، حدوداً از سال ۲۰۰۵ یک نوع کاندومی ساخته شده و به بازار اومده به اسم Rapex یا Rape-aXe. این کاندوم توسط یه خانوم دکتری طراحی شده برای کمک به خانومایی که در معرض خطر تجاوز قرار دارن. به این صورت که شما این وسیله رو مثل تامپون میذارید داخل واژنتون و نه به باکرگیتون آسیبی وارد میکنه، نه احساس جسم خارجی در بدن بهتون میده و نه احساس ناراحتی خاصی درتون ایجاد میکنه. در واقع برای شمای خانوم کاملاً سیف، بدون عوارض و خطرات جانبیه. این کاندوم مخصوصِ خانوما از یک سو قربانی تجاوز جنسی رو از انتقال بیماری‌های مقاربتی من جمله ایدز از سمت شخص متجاوز حفظ میکنه و از سوی دیگه و مهمتر اینکه به محض انجام عمل تجاوز یا به قول اینا دخول، دندانه‌های ریزی که داخل این کاندوم وجود داره (یعنی اون سمتی که با بدن زن تماس نداره)، این دندانه‌ها مثل چنگک‌های ریز بسیار بسیار دردناک وارد آلت تناسلی مرد متجاوز میشه و اون رو از ادامه کار عاجز میکنه. علاوه بر این فرد آسیب دیده خودش به هیچ وجه قادر نیست اون تیغه‌هایی که توو آلتش فرو رفته رو دربیاره و اگر بخواد اینکارو بکنه فقط منجر به بیشتر و عمیقتر فرو رفتن تیغا داخل آلتش میشه! تنها راه رهایی از این مصیبت براش مراجعه به پزشک جراحه. به این ترتیب نه تنها زن مورد تجاوز قرار نمیگیره، از شرّ بیماری‌های مقاربتی به واسطه تماس جنسی هم در امان خواهد ماند و نکته‌ی قشنگتر اینکه شخص متجاوز چون ملزم به مراجعه به مراکز پزشکیه، شناسایی خواهد شد و حتی بدون شاکی خصوصی مورد مجازات قانونی هم قرار خواهد گرفت، چرا که آسیب‌دیدگیش به خودی خود اعترافش به جرم محسوب میشه!
#مهسا_امینی #زن‌_زندگی‌_آزادی‌ #مرد_میهن‌_آبادی #نیکا‌_شاکرمی #حدیث‌_نجفی #سارینا_اسماعیل‌زاده #زاهدان #ایران #گه‌خوری‌های‌انسیه‌خزعلی