واقعیت درباره چگونه لاغر شویم

خیلیاتون سؤال دارین که برای لاغر شدن چی باید خورد یا چه باید کرد؟! 
یک بار برای همیشه عرض میکنم خدمتتون دیگه آویزه گوشتون کنید:
ـ برای لاغری چی باید خورد نداریم عزیزانم. با خوردن نمیشه لاغر شد. مثل اینه که بپرسید با چند ساعت بی‌خوابی کمبود خوابم جبران میشه؟! دیدید چه خنده داره؟ همونقدرم دنبال خوردنی گشتن برای لاغری چرنده. لااقل بپرسید چی نباید خورد؟
ـ در جواب چه باید کردم باید بهتون بگم خیلی کارا میشه کرد ولی سوال مهمتر اینه که چه کار نباید کرد! و اون کار خوردنه عزیزانم.
جمع‌بندی: کمتر بخورید، بیشتر حرکت کنید. اصلا هم کار سختی نیست. نکردن کاری، آسونتر از کردنشه! پس نخوردن قائدتاً آسونتر از خوردنه :)) اینم منطقش. رمز موفقیت هم در تداوم کاره. انتظار معجزه نداشته باشید. به بدنتون فرصت بدید و عجله نکنید. قرار نیست یهو بیست کیلو لاغر شید که بعدش بتونید هر چقدر خواستید دوباره قند و چربی و غذاهای ناسالم نوش جان کنید. قراره یک عادت بد که همون تغذیه غلطه کنار بذارید و روش بهتری رو برای ادامه زندگی انتخاب کنید. یا میخواید و میتونید این تصمیمو بگیرید و عملی کنید یا هم که نه و خودتونو علاف نکنید. از کاری که میکنید و روشی که پیش رو گرفتید لااقل تا وقتی میشه لذت ببرید و بعداً هم عواقبشو بپذیرید. خودتونو گول نزنید.
گوشزد: همینکه اضافه وزن نداشته باشید و سلامتیتون به خاطر وزنتون در خطر نباشه کافیه. باربی بودن و سیکس پک داشتن کون تنگ و زحمت مضاعف میخواد که کار هر کسی نیست. با و از خودتون راضی باشید. کمتر حرص بخورید. خود حرص خوردن و استرس داشتن یکی از عوامل تغذیه غلط و متابلیسم نامیزونه.